Spelregels tentreparaties.


Voordat u de tent ter reparatie aanbiedt.
  1. Bied alleen de te repareren delen van uw tent aan. Verwijder alle tentstokken, zakken, tochtstroken en onderdelen die niet gerepareerd hoeven te worden.
  2. Controleer of de tent droog en enigszins schoon is, schut de tent vooraf uit zodat er geen los grind, zand of etenswaren e.a. in achterblijven.
  3. Bevestig aan elk deel een label waarop uw naam, adres en telefoonnummer vermeldt zijn.
  4. Merk de plek van de reparatie en geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving.
  5. Wanneer de reparatie uit meerdere colli bestaat, geeft u dat aan op de reparatiebon.
Prijsopgave.
  1. Indien u een prijsopgave van de reparatie wilt ontvangen voordat de reparatie uitgevoerd wordt, geeft dit dan duidelijk aan op de reparatiebon. Na ontvangst wordt er per omgaande contact met u opgenomen over de kosten en de mogelijkheden van reparatie.
  2. Indien u akkoord gaat met de prijsopgave geeft u opnieuw opdracht tot uitvoer van de reparatie. Indien er binnen 14 dagen nadat wij u de prijsopgave gedaan hebben geen opdracht volgt, zal de tent geretourneerd worden. De verzendkosten komen voor rekening opdrachtgever.
  3. Indien het reparatiebedrag kleiner is dan € 25,00 doen wij geen prijsopgave maar wordt de reparatie direct uitgevoerd.
Richtprijzen.
Houd in gedachten dat prijzen voor tentreparaties zeer sterk kunnen variëren. De oorzaak hiervan is de aard van de reparatie, de gebruikte materialen of het soort en model van uw tent. De op onze website vermelde of op andere wijze aan u kenbaar gemaakte prijzen kunt u daarom alleen zien als richtprijzen. Het exact te betalen bedrag staat op de nota die bij elke reparatie geleverd wordt.
  1. Indien u een prijsopgave vooraf heeft gekregen of een maximum reparatiebedrag wilt aangeven, geeft u dit bedrag aan op de reparatiebon.
  2. Wanneer de prijs meer dan € 25,00 afwijkt van het opgegeven bedrag, zullen wij contact met u opnemen met de afwijkende prijs en de korte omschrijving van de mogelijkheden.
  3. Indien er binnen 14 dagen nadat wij u de prijsopgave gedaan hebben geen opdracht volgt, zal de tent geretourneerd worden. De verzendkosten komen voor rekening opdrachtgever.
  4. Het minimale bedrag voor een reparatie bedraagt € 10,00.
Reparatieduur.

  1. Na ontvangst zal de reparatie in de regel een termijn van 2 weken in beslag nemen.
  2. In de maanden Mei tot en met Juli kan de reparatie tijd oplopen tot 4 weken.
  3. Wanneer de onder punt 1 en 2 genoemde reparatieduur teveel tijd in beslag neemt, kunt u een spoedreparatie laten uitvoeren. Voor het aanvragen van een spoedreparatie vraagt u vooraf een reparatienummer aan. Een spoedreparatie wordt binnen 3 werkdagen uitgevoerd. Voor spoedreparaties wordt een toeslag berekend.
  4. Reparaties worden uitgevoerd in de volgorde van binnenkomst.
  5. Wanneer de reparatie gereed is ontvangt u hiervan bericht.
Transport.

  1. Tenten kunnen iedere werkdag tijdens de openingstijden ter reparatie worden aangeboden.
  2. U kunt ook de tent per post c.q. vrachtdienst bij ons bedrijf aanbieden. Hiervoor verpakt u de tent in een stevige doos, zodat transportschade niet zal optreden. Deze verpakking zal ook voor de retourzending gebruikt worden.
  3. Niet of niet voldoende gefrankeerde zendingen worden geweigerd.

Stuur de tent naar onderstaand adres:

Ten Hoope Recreatie
Holtmark 1-A
7217 PP HARFSEN (Gld)
Nederland
 

Terug naar het begin van deze paginaGa terug naar de het begin van deze pagina.